nunti 2018
Când poți să faci nunți în 2018? Sfaturi pentru fiecare perioadă
iulie 12, 2017

Ce trebuie să știi atunci când alegi o sală de nuntă?

sala de nunta

Primul pas după logodnă îl reprezintă în mod cert alegerea sălii pentru nuntă. Aceasta reprezintă o provocare destul de mare mai ales că trebuie aleasă cu multă vreme înainte de organizarea marelui eveniment.

Reușita unei nunți depinde de o serie de factori, dintre care cei mai importanți sunt în mod cert locația, calitatea serviciilor și profesionalismul personalului. În cele ce urmează îți vom prezenta o serie aspecte de care trebuie să ții cont atunci când alegi o sală pentru nunta ta.

 

  • Disponibilitatea și dotările sălii

 

Ai stabilit deja data când ai dori să aibă loc petrecerea? Atunci trebuie să verifici și disponibilitatea sălii. În funcție de numărul de invitații află care este și capacitatea maximă a sălii pentru a nu trezi cu surprize neplăcute în ziua marelui eveniment.

Dacă îți dorești o nuntă de zi sau de noapte, ia în calcul și aceste aspecte, deoarece în zonele centrale pot să existe tot felul de restricții până la ce oră poate fi deschisă sau cât de intensă poate fi muzica. Restaurantul Royal Diamond fiind situat la intrarea în oraș, permite organizarea de evenimente în orice perioadă a zile, adaptându-se nevoilor voastre.

Alte dotării de care ar trebui să ții cont sunt: aer condiționat pe timp de vară și sisteme de încălzire pe timpul iernii

 

  • Decorul sălii

 

Decorarea sălii este foarte importantă pentru reușita oricărui eveniment. La noi vei găsi și vei putea alege dintr-o serie de culori, ne vom asigura de decorul sălii și vom potrivi toate elementele până în cele mai mici detalii.

Ai anumite preferințe în ceea ce privește fețele de masă, husele sau aranjamentele florale? Asigură-te că acestea vor fi disponibile sau dacă nu, întreabă dacă pot fi asigurate de către terțe companii. Ia în calcul și tipurile de mese (pătrate, rotunde) și numărul maxim de persoane care pot fi repartizate la o masă, pentru a-ți mai ușor pe urmă să așezi toți invitații.

 

  • Meniul de nuntă

 

Aici există o serie de aspecte care trebuie lămurite de la bun început pentru a nu exista confuzii și neplăceri pe mai târziu. Este foarte important să știi ce preparate pot fi asigurate, cât de adaptabile pot fi, mai ales în cazul persoanelor vegetariene și cu intoleranță la diverse ingrediente.

În funcție de numărul de invitați, vezi care este data limită până la care se pot face modificări și câte meniuri în plus pot fi asigurate. Pe lângă acestea, vezi dacă băutura este asigurată de local sau trebuie adusă din exterior. La fel și pentru candy-bar și cafea.

 

  • Cheltuieli suplimentare

 

În funcție de nevoile tale, pot exista situații în care serviciile sau personalul restaurantului nu sunt suficiente și atunci este nevoie de unele cheltuieli suplimentare pentru a te asigura că totul va fi conform planului. La cheltuieli suplimentare ar intra: personal suplimentar (chelneri, bucătari sau personal pentru curățenie) sau orele suplimentare în cazul în care se dorește prelungirea evenimentului.

Acestea sunt câteva dintre cele mai importante aspecte de care trebuie să ții cont atunci când organizezi o nuntă. Pentru mai multe detalii despre ceea ce înseamnă un eveniment reușit, profesionalism și atenție la detalii, apelează cu încredere la serviciile Royal Diamond. Experiența noastră în organizarea acestor tipuri de evenimente este dovedită prin numeroasele exemple de succes ale mirilor care ne-au trecut pragul.