Despre noi

null
Știm că vrei tot ce este mai bun atunci când organizezi un eveniment. Reușita acestuia depinde de mulți factori, însă locația și calitatea serviciilor sunt cele mai importante. Te întrebi de ce noi? Îți oferim 4 motive, iar restul le putem discuta atunci când ne vom cunoaște pentru prima dată.

Modern, elegant, de neuitat

null

Royal Diamond înseamnă, în primul rând, partenerul perfect pentru organizarea evenimentelor în Cluj Napoca. Localizarea noastră de excepție, la intrarea în oraș, ne oferă posibilitatea să organizăm evenimente atât de zi, cât și de noapte, pe tot parcursul săptămânii, tocmai de aceea ne putem adapta oricărei cerințe.

Venim în întâmpinarea ta cu două săli elegante și moderne, 150 de locuri, respectiv 350 de locuri, pentru a putea organiza orice fel de eveniment fie că vorbim de o nuntă sau botez, fie de un majorat, un eveniment privat sau o petrecere corporate.

Decorurile variate oferite de noi, oaza de liniște de pe terasă,  bucătăria dotată cu echipament modern și o sonorizare impecabilă sunt atuurile de care poți beneficia și care îți garantează un eveniment de succes

Profesionalism, atenţie la detalii

null

Un eveniment de succes este realizat din timp și împreună cu o echipă pregătită în domeniu pentru a preîntâmpina orice problemă. Doar alături de noi poți avea parte de o după masă sau o seară de excepție împreună cu invitații tăi.

La noi vei găsi tot ceea ce îți dorești:

  • Personal calificat și profesionist
  • Meniuri prestabilite sau după preferințele tale
  • O echipă pregătită să te ajute în orice moment
  • Multe surprize din partea noastră